دل من مرده ولی شوق شهادت دارد...

دل من مرده ولی شوق شهادت دارد...
طبقه بندی موضوعی

دولتمردان شوخ طبع!!!

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ب.ظ

رئیس سازمان انرژی اتمی(21اردیبهشت):‌ آمریکا دبه درآورده است.

صالحی (23اردیبهشت): دبه درآوردن را شوخی کردم و به مزاح گفتم!

وزیرکشور (8شهریور): قراراست روحانی 8سال رئیس جمهور باشد.

رحمانی فضلی(9شهریور):درباره ریاست جمهوری 8ساله شوخی کردم!

محمد علی نجفی:خودم قرار است بعنوان وزیر علوم معرفی شوم. دو روز بعد:شوخی کردم!

عراقچی: امضاهای برجام بچه‌بازی و برای یادگاری بود!

لابد دو سال دیگه هم میگن: شعار تدبیر و امید و کلید...هم شوخی بود!!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی