دل من مرده ولی شوق شهادت دارد...

دل من مرده ولی شوق شهادت دارد...
طبقه بندی موضوعی

عزت!!!

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ق.ظ

حمید رسایی در اینستاگرامش نوشت:

باورم نمی شد، امشب وقتی در گفتگوی ویژه خبری، خبرنگار سیما از آقای ظریف درباره اقداماتش در خصوص فاجعه منا و موضوع عدم ملاقاتش با وزیر خارجه عربستان پرسید، وزیر خارجه کشورمان در پاسخ گفت: نماینده ما با نماینده عربستان برای ملاقات وزرای خارجه درباره حادثه منا صحبت کرد، اما آنها پاسخی ندادند! آقای ظریف با افتخار گفت که من نزد پادشاه کویت رفتم و از ایشان "خواهش" کردم تا با مقامات سعودی صحبت کند که این کار موثر بود و نتیجه داد تا کمی دست نیروهای ما باز شود!

واقعا اگر رییس جمهور محترم روز شنبه در خصوص توسعه پایدار برای این سالن خالی سخن نمی گفت و به کشورش بر می گشت، بازتاب بهتری برای ما نداشت؟ آیا باعث التیام خانواده های داغدار نمی شد؟ آیا باید برای دفاع از زائران کشورمان در برابر شاه کویت زانو بزنیم و از او خواهش کنیم؟ 

دوستان هموطن! لطفا این انتقادات را تسویه حساب سیاسی نخوانید. خود شکنید که آینه شکستن خطاست! با فحاشی به مثل من، ذلت ایجاد شده تبدیل به عزت نمی شود! عزت این دولت، احساس عزت برای همه ماست و ذلت آن، حتی اگر نخواهیم، احساس ذلت برای هر ایرانی است. متاسفانه دولت محترم حتی در مواجه با کشورهای کوچک خلیج فارس لکنت زبان دارد.

دولت راه عزت یابی را غلط می رود...

نظرات  (۱)

  • آقا الیاس
  • دشت بی فرهنگی ما ادامه دارد انگار ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی