دل من مرده ولی شوق شهادت دارد...

دل من مرده ولی شوق شهادت دارد...
طبقه بندی موضوعی

پیشنهادی کاملا عملیاتی ارائه می‌شود بلکه رئیس‌ محترم قوه مجریه با رهایی از این گره ذهنی و در شرایطی که الحمدلله برجام هم در مجلس به تصویب رسیده، بی هیچ بهانه‌ای، به امور بدیهی و وظایف طبیعی دولت بپردازد و رفتار و گفتار خود را به طریق اولی منطبق با سوگند خورده شده در ابتدای کار کند.

حسین قدیانی در سرمقاله امروز وطن امروز نوشت:

جناب آقای روحانی
با سلام و احترام
از بعد استقرار دولت اعتدال، حضرتعالی مدام علیه منتقدان دولت بویژه منتقدان سیاست خارجه دولت اتهام «کاسب تحریم» را استفاده کرده، مع‌الاسف همچنان استفاده می‌کنید. این در حالی است که ناظر بر توهین‌آمیز بودن اصطلاح «کاسب تحریم» ایضا جایگاه مهم و ملی سمت ریاست‌جمهوری، گمان همگان بر این بود که شما بعد از یکی‌ـ دو بار استفاده از این اصطلاح، دیگر زیبنده جایگاه رئیس‌جمهور نمی‌دانستید که باز هم منتقدان خیرخواه خود را حواله به این اتهام دهید.

در آخرین نمونه، و در اجتماع مردم ساری، شاهد بودیم که بازهم اصطلاح «کاسب تحریم» بر زبان شما و علیه جماعت منتقد جاری شد، گویی این اصطلاح برای حضرتعالی به یک «گره ذهنی» تبدیل شده.

از ورای همین زاویه، پیشنهادی کاملا عملیاتی ارائه می‌شود بلکه رئیس‌ محترم قوه مجریه با رهایی از این گره ذهنی و در شرایطی که الحمدلله برجام هم در مجلس به تصویب رسیده، بی هیچ بهانه‌ای، به امور بدیهی و وظایف طبیعی دولت بپردازد و رفتار و گفتار خود را به طریق اولی منطبق با سوگند خورده شده در ابتدای کار کند.

و اما پیشنهاد!

پیشنهاد آن است که حضرتعالی جهت باز شدن گره فوق‌الذکر، به هر نحو که صلاح می‌دانید مرجعی معین کنید برای رسیدگی به اموال و دارایی‌های این 2 گروه.

گروه الف- همه افرادی که در دولت شما از اصطلاح «کاسب تحریم» علیه منتقدان بهره جستند. من‌جمله بعضی وزرا و معاونان حضرتعالی، بعضی عناصر نزدیک به شما در خارج از دولت مثل آقای رفسنجانی و اطرافیان، نیز بعضی صاحبان رسانه که جملگی به تأسی از حضرتعالی، هر از چند گاه عنوان «کاسب تحریم» را علیه منتقدان به کار می‌گیرند.

گروه ب- چهره‌های منتقد دولت.
همینجا اعلام می‌کنیم کم و کیف این رسیدگی و نیز مرجع رسیدگی‌کننده، به صلاحدید حضرتعالی باشد و شما در این انتخاب، کاملا مبسوط‌الید باشید. واضح و مبرهن است که عدم پاسخگویی به این پیشنهاد، چه نتیجه‌ای را در اذهان عمومی و افکار آحاد ملت در پی خواهد داشت.

نظرات  (۵)

  • در حاشیه تکذیب نقش مستقل اعضای دفتر رهبری

  • اما در اینجا یک مساله عجیب هست. بیاید سه فکت از سخنان صریح رهبری را
    کنار هم بگذاریم:
    1-رهبری صریحا گفتند که بررسی برجام با مجلس است و من دخالتی نمی کنم.

     2-همچنین تاکید کردند من خودم زبان دارم حرف مرا خودم بشنوید.

    3- تاکید کردند که حرفهای من در ملاعام تفاوتی با حرفهای خصوصی ندارد و
    «مبادا کسى تصور کند که رهبرى یک نظرى دارد که برخلاف آنچه که به عنوان
    نظر رسمى مطرح میشود، در خفا به بعضى از خواص و خلّصین، آن نظر را منتقل
    میکند که اجراء کنند؛ مطلقاً چنین چیزى نیست. اگر کسى چنین تصور کند،
    تصور خطائى است؛ اگر نسبت بدهد، گناه کبیره‌اى انجام داده. نظرات و مواضع
      رهبرى همینى است که صریحاً اعلام میشود؛ همینى است که من صریحاً اعلام
    میکنم...» ۱۳۸۹/۰۵/۳۱

    حالا بیانیه فوق چه معنی دارد؟ احدی که از دهان رهبری دروغ نشنیده است.
    اما این بیانیه هم نه با امضای رهبری بلکه صرفا با امضای همان مسوولان و
    منتصبان دفتر تهید شده است. که می خواهد بکوید نظرات آقایان منتصبان  در
    مورد برجام مثلا از جانب خودشان نیست. پس از جانب چه کسی است؟ واقعا چه
    کسی؟ همان مرجع دستور سال 88 به ابوترابی؟
    لهذا فقط می ماند یک گزینه. تلخ ترین گزینه.....

     دفتر رهبری مصداق انس بن مالک است و یا داستان مظلومیت امام حسن علیه السلام در بیت خودش تکرار شده است.
    این نظر اصلا نمیتواند درست باشد.یعنی میگویی رهبری عزیز از اطلاعیه ای که به نام دفتر رهبری هم صادر میشود بی اطلاعند؟؟ویا اگر اشتباه است  و با آن موافق نیستند نمیتوانند در مقابل آن موضع بگیرند؟؟نه آقا...این حرفا به آقای ما نمیچسبه....
    ها! تعجب کردید؟ آری. منظور رهبری از جمله حرف مرا از خودم بشنوید دقیقا همین بود. دفتر رهبری دشمن رهبری است. 

    این حرفها نه تنها می چسبد بلکه عینا تجربه تاریخی دارد. دفتر رهبری همانقدر در کنترل رهبری است که دفتر امام خمینی در کنترل ایشان بود! که نبود و در واقع اختیار امثال انصاری و توسلی بود که کوجکترین اعتقادی به امام خمینی نداشتند و  با رییس جمهور وقت - سید علی خامنه ای - دشمنی شدیدی داشتند.یا مثل انس بن مالک خدمتگذار پیامبر که دشمن امام علی علیه السلام بود.

    آری. رهبری نمی تواند مانند اسلافش در مقابل اینها موضع بگیرد. چرا که اینها به خاطر انتسابی که پیدا کرده اند بشدت مورد طمع دشمن هستند فکر کنید فردا رهبری اینها را برکنار کند و اینها بروند در شبکه بی بی سی و یا من تو بنشینند و..
    یادتان هست در مورد آذری قمی چه اتفاقی افتاد؟ فقط بعد از اینکه روزنامه رسالت را از او گرفتند؟

    لهذا شاهدید هفته نامه موسوم به  خط حزب الله که توسط همین سایت منسب به رهبری منتشر می شود عملا چیزی جز تحریف سخنان ایشان و تکرار نظرات ولایتی و لاریجانی نیست. 
    دفتر رهبری تابدانجا پیش رفته است که سخنان علنی ایشان را در جمع سانسور می کند و مانع از پخش آنها می شود. چنانچه رهبری در جمع تشکلاهای دانشجویی در سال 91 که گفت:"«من استالین نیستم که بنشینم یک سری حرف بزنم بعد یک عده‌ای را بیاورم بنشینند آن‌ها را تئوریزه کنند.» را سانسور کرد. 

    متاسفانه جوانان ما از تاریخ خبر ندارند و از محدودیتهای رهبران. لهذا فریب این حاجب ها و دفترها را می خورند. 
  • ایمان امینی
  • ببینید آقای بی نام!
    این مواردی که حضرتعالی فرمودید اگرچه ممکنه در یکی دو مورد از قرائن تاریخی درست هم باشه اما با شناختی که ما از آقا داریم منافات داره. قرار نیست چون مجلس به دولت اجازه اجرای برجام رو داده و این وسط یه اسمی هم از آقای حجازی اومده ما بیایم و بگیم که مثلا آقا تو بیت خودشم غریبه و حتی نمی تونه اعضای بیت رو تغییر بده. این حرف حضرتعالی اگرچه ممکنه به نوعی نشانه مظلومیت آقا تلقی بشه اما در واقع مخرب جایگاه انقلابی آقاست. یه خورده در حرف زدن تقوا داشته باشیم بد نیست. هرچند شما اگه در اینجا به جای بیت از جاهای دیگه مثلا مجلس صحبت می کردی منم 10 تا میذاشتم روش اما این چیزی که شما میگی با اون چیزی که ما از آقا میدونیم فرق داره.
    در پناه حضرن زهرا موفق باشید.
  • به ایمان امینی
  • چرا کلاه خود را قاضی نمی کنید؟ این یک حساب دو دوتا چارتای ساده است.
    اگر به قول شما گفتن مظلومیت رهبری و اعلام آن ظلم به رهبری است پس چرا خود رهبری اصرار می کند" من خودم زبان دارم حرف مرا از خودم بشنوید"؟و می گوید منتصبان نظر خودشان را دارند؟ خوب این جز اعلام رسمی مظلومیت نیست و پیامی که شما دوست ندارید بشنوید؟ آیا رهبری نمی داند این حرفها تضعیف خودش است؟چرا در جواب آن جانباز می گوید این حرفها را به من نکویید بروید به نماینده های مجلس بکویید؟
    شما می ترسید از اینکه این نقاب را از روی جمهوری اسلامی بردارید و درون وحشتناک آن را تماشا کنید. 

    واقعیت خیلی تلخ است و اگر شما خیال می کنید با پاک کردن صورت مساله می توانید آن را حل کنید یا چیزی را تغییر دهید در اشتباه هستید. از همه بدتر هم اینکه شاهد هستیم بسیاری از این بچه حزب اللهی ها دارند فریب این منتصبان و دفتر رهبری را می خورند و مخصوصا اراجیف نشریه خطرناکی مثل خط حرزب اله را تکرار می کنند و هر چه هم می گوییم این نشریه خلاف همه سخنان صریح رهبری است می گویند خوب اگر رهبری مخالف بود که دفترش آن را منتشر نمی کرد!! 

    این را هم بدانید، تقوا این است که برای شما خدای فضای مجازسی و خدای نملس فرقی نداشته باشد. اگر من در مجلس بودم همین را می گفتم و حالا هم همین را می گویم. چی را ده تا بگذارید رویش؟
    اگر تقوا دارید رهبری را دریابید. خیلی زود دیر می شود.
    رهبری هرگز با آن تحصن مخالف نبود. پیام دفتر رهبری هم  در واقع پیام لاریجانی و حجازی بود. در حالی که آن تحصن باید ادامه می یافت. باید چند ده تایی کشته می داد. باید ثابت می شد که مسیر انقلاب اسلامی غیر از مسیرذ نظام و کشور است. لیکن برادران ما با یک تشر خود را باختند و با یک پیام قلابی عقب نشینی کردند.

    براستی اگر منتظر هستید که رهبری - که کلا تنها مانده- بیاید و در مقابل "کشور" بایستد و علنا بگوبید نظام از کنترل من خارج شده است در اشتباه هستید. رهبری مناتظر 9 دی دیگری است اما ما در خواب هستیم.اگر 9 دی نبود رهبری نمی توانست رفسنجانی را به پایین کشیدن فیتیله فتنه راضی کند. اما 9 دی سبب شد که رفسنجانی کوتاه بیاید و به ابقا در تشخیص مصلحت رضایت دهد. الان هم چنان 9 دی جدیدی لازم است تا رهبری بتواند روحانی و سایر مقامات کشور را مجبور به کوتاه آمدن از وطن فروشی کند. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی