دل من مرده ولی شوق شهادت دارد...

دل من مرده ولی شوق شهادت دارد...
طبقه بندی موضوعی

ژولیده نیشابوری و حضرت عباس(ع)

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹ ق.ظ

به ژولیده نیشابوری گفتند: شعری در وصف حضرت عباس(ع) بگو که در آن پنج بار کلمه چشم آمده باشد. شعری گفت که در آن ده بار کلمه چشم آمده بود.

چشم ها از هیبت چشمم به پیچ و تاب بود

محو چشمم چشم ها و چشم من بر آب بود

چشم گفتم، چشم دادم، چشم پوشیدم ز آب

من سراپا چشم و چشمم جانب ارباب بود...

نظرات  (۲)

موفق باشید
عالی بود
  • جعفر اکبرنژاد اشکلک
  • با درود و تحیات الهی،

    درود خدا بر استاد ژولیده نیشابوری باد،

    چه زیبا و پر معنا سرده است،

    تمامی اشعارش یک به یک بهتر و جذاب تر اس، احسنت ، روحش شاد.

    دوستدار واقعی شعرش ، اکبرنژاد ۰۹۱۱۳۴۲۷۰۹۷

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی