دل من مرده ولی شوق شهادت دارد...

دل من مرده ولی شوق شهادت دارد...
طبقه بندی موضوعی

سلام آقای رئیس جمهور...

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ق.ظ

تازه ترین مقاله من که امروز در روزنامه وزین "وطن امروز" و سایت سمعک نیوز منتشر شد.

شیخ نمر روحانی مبارز،  روشنگر و شیعه عربستانی بالاخره اعدام شد. اینکه این اعدام حاصل چه رفتارهایی بود موضوع بحث نیست. حتی قصد تبادل نظر در این موضوع که اگر مجموعه دولت جمهوری اسلامی ایران که تحت مدیریت حضرتعالی می باشد، عملکردی بدون انفعال نشان می داد چه می شد و یا نمی شد را هم ندارم. شیخ نمر اعدام شد و البته با خونش اجتماعی جوشان و خروشان از چشمه های غیرت را در بین ملل مسلمان به راه انداخت اما جناب آقای روحانی! این بار نیز رفتار شما رسوخ اپیدمیک تبعیض را در وجود شما و اطرافیانتان هویدا نمود. این که رئیس جمهور کشوری که عنوان ام القرای تشیع را یدک می کشد در برابر اعدام رهبر شیعیان عربستان پس از سکوتی 24 ساعته بیانیه ای صادر کردید که درد و رنجی بر آلام ما افزود. بدون اینکه بخواهم از خشم مقدس و انقلابی عده ای از هموطنانمان را که جور بی خیالی و بی عاری بعضی را می کشیدند دفاع کنم سخنی چند با شما دارم آقای رئیس جمهور...

آنگونه که در پیام خود آورده اید: "مردم مسلمان ایران اگرچه در کنار همه مسلمانان جهان این اقدام غیراسلامی را به شدت محکوم می‌کنند اما اجازه نمی‌دهند که این جنایت، دستمایه افراد و گروه‌های خودسر در کشور برای انجام اعمال غیر قانونی و هتک حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی گردد."

آقای روحانی... افسوس که شخصیتی چون شما که پرتاب چند عدد کوکتل مولوتف را مصداق هتک حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و آن را مستوجب عقوبت می دانید در زمان فتنه 88 فاقد مسئولیت کلیدی بودید و الا بساط فتنه در طرفه العینی جمع و جور شده بود. شما با این روحیه قطعا تخریب اموال عمومی را مصداق بغی و هتک حیثیت نظام می دانید و اگر آن زمان رئیس جمهور بودید با آن مقابله می کردید. شما به عنوان یک روحانی مسلمان و البته قائل به حفظ حیثیت نظام قطعا در بارابر شعارهای ساختار شکنانه عده ای در نفی اصول اساسی انقلاب واکنش نشان می دادید و از وزیر کشور می خواستید تا با همکاری قوه قضائیه و وزارت اطلاعات، با قاطعیت کامل عاملان آن تهاجم را شناسایی و برای اجرای عدالت به دستگاه قضایی معرفی کنند تا برای همیشه به آنگونه اعمال زشت پایان داده شود. آری جناب آقای رئیس جمهور، شما با این روحیه قطعا سکوت نمی کردید... آقای رئیس جمهور... شما که در برابر سوختن بخشی از سفارت دشمن این چنین برآشفته اید، اگر خیمه عزای سیدالشهدا را سوخته می دیدید چه می کردید؟ مگر بیرق های سوخته سرور شهیدان به حیثیت نظام اسلامی ضربه نمی زد؟ شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه ماهیت نظام را زیرسوال نمی برد؟ شعار نه غزه و نه لبنان گسستن پیمان برادری اسلامی نبود؟ پاره کردن تصویر حضرت امام هتک حیثیت نظام نبود؟ زیر سوال بردن سلامت انتخابات لطمه به آبروی نظام نبود؟ آقای رئیس جمهور... سوگمندانه باید گفت که شما تمام این مسائل را دیدید و حداقل باید گفت سکوت کردید!!! سکوت بماند... از عاملان آن وقایع دفاع کردید... در مجامع خصوصی از رفع حصر گفتید... حتی حاضر شدید برای وجهه دادن به آن یاغیان، آنها را به جناب "حر" تشبیه کنید... سخنگوی دولت شما بارها از تلاش خاموش برای رفع حصر کسانی گفت که نسبت به حمله کنندگان به سفارت سعودی اولی به مجازات بودند... برخی از وزرای شما شانه به شانه آن جنایتکاران طی مسیر کردند اما... اما شما نه تنها تصریحا بلکه حتی تلویحا عملکرد همقطاران خود را مورد نقد قرار نداده و امروز برای سفاکان سعودی دایه مهربان تر از مادر شده اید!

آقای رئیس جمهور. باور کنید حاکمان فعلی سعودی مانند بعضی از مسئولین ما سیاست وادادگی را دنبال نمی کنند که اگر غیر از این بود دو قربانی در فرودگاه جده مبدل به 500 قربانی در صحرای منا نمی شد!

باور کنید عربستان آنگونه که شما در اولین کنفرانس مطبوعاتیتان برایش آغوش گشوده و گفتید: "با کشورهای جنوب خلیج فارس همسایه و برادر هستیم و با عربستان هم "برادر" هستیم و قبله‌گاه مسلمانان درآن کشور است و ما رابطه بسیار نزدیک منطقه‌ای، فرهنگی و تاریخی داریم، صدها ایرانی در سال برای زیارت خانه خدا به آن کشور سفر می‌کنند و اتباع سعودی هم به ایران سفر می‌کنند .خوشحالم که اولین تفاهم‌نامه امنیتی بین ایران و عربستان سعودی از طرف ایران با امضای بنده بود. ان‌شاءالله در دولت آینده روابط بسیار خوب با همسایگان بویژه با عربستان خواهیم داشتمیل به دوستی با شما ندارد. آقای رئیس جمهور... با رفتار دیپلماتیک شما عربستان که هیچ... دیگر حتی امارات و بحرین هم برایتان تره خورد نخواهند!!!

نظرات  (۲)

  • یک بیسواد افراطی منحرف
  • عربستان توافق هسته ای را نشانه ضعف ایران دانسته که اینطور شجاع شده است.
    دقیقا عین صدام بعد از پذیرش قطعنامه 598 توسط ما.
    احسنت دلاور...
    مرحبا به قلمت...
    یا علی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی